lördag 8 januari 2011

En riktig vän.

För mig är det en person som man alltid kan lita på. En vän som man kanske inte behöver prata med varje dag, men som man vet finns där om det verkligen behövs. En riktig vän står på din sida vad som än händer. En riktig vän hjälper dig när du behöver hjälp. En riktig vän kramar om dig när du mår dåligt och peppar dig när du har det svårt. En riktig vän vet hur du känner, utan att du behöver säga något. Men det finns en sak som är mycket viktigare än alla de andra. En riktig vän sviker inte. Trevlig helg på er alla ni som tittar in i min blogg. Tack för alla trevliga kommentarer. "time with friends is the best way to spend the day"

2 kommentarer:

  1. Ett sååå snyggt kort.
    Gillar alla rundlarna i hörnet

    SvaraRadera
  2. Hej där, Tack för din lilla hälsning i min blogg :)
    Håller fullständigt med om det du skrivit i ditt inlägg här, så sant så sant..
    Lägger till mig som följare här då jag ser så mycket fint du gör..
    Nu får det bli kväller här så jag kikar nog in och "spejar" runt imorgon kväll.
    HA det så gott / Kram kram

    SvaraRadera